torsdag 12 mars 2009

Utmaning från villhaallt!

http://villhaallt.blogspot.com/2009/03/utmanad.html


4 av mina favoritprogram på tv

* Desperate housewife
*Lyxfällan (fast börjar tröttna på den lite)
*Engelska trädgårdar
*Arkitektur gubben som reser till världens förbjudna platser mm (har glömt namnet)

4 Saker jag gjorde igår

* Lagade fransk potatisgratäng *mums*
* Lyssnade på musik (jätte högt)
* Hade middagsgäster
* Var ledig

4 saker jag ser fram emot

*Turkiet resan
*Sommar
*trädgårdsprojektet
*att bli rikare

4 av mina favorit restauranger

*Winnerhouse
*PL i London
* Rainforest cafe i London
*Delselius (Värmdö)

4 saker på min önskelista

*att vi får köpa loss parhuset
*Att företagen ska gå bra
*Fett sparkonto
*Lägenhet i turkiet

3 kommentarer:

nonhosonno sa...

Kanon det :)

Gustav sa...

Nu när du skall bli modebloggare måste du även ha en obligatorisk frågestund, dvs läsarna får ställa frågor som du sedan svarar på. Min fråga lyder som följer: hur lång tid efter att jag har betalat in 1200 kr tar det innan jag kan hämta ut min box och mina spel?

minna sa...

Hur lång tid? Vad sägs om aldrig Gustav? Det låter väl bra=)