måndag 10 november 2008

Helgen kom och gick i rasande fart. Hur kommer det sig att det går så fort!?
Men mycket fick vi gjort, vi rensade hela garaget och körde en hel last med stora bilen till sopptippen. Kändes så skönt att bli av med allt. Det tog en hel dag att ordna allt.

I lördags var vi i kista centrum, och då kom köpsuget igen när man såg alla fina julsaker, men jag lyckades hålla mig. Jag har nog aldrig velat ha så mycket som i lördags.
Om jag hade kunnat shoppa så hade jag köpt följande:

En underbar morgonrock från gant och en underbar captains cardigan!
Jag hade velat köpa nya julgranskulor och pynt från indiska.
Blommor....jag älskar blommor.....

Men jag lyckades komma hem tomhänt.....
Men jag fick en jätte fin present av sambon. En jätte fin ring=)

Sambons födelsedag närmar sig och då ska jag köpa något. Jag ska inte låta andra lida för att jag har köpstopp. Som nu när det var farsdag så köpte jag en present till pappa. Det tycker jag att är helt okej. Men jag ska handla smartare!! Sambon fyller 40 år, så något måste jag hitta på, men vad???
Det var kanske därför jag hade svårt att kontrollera mig i helgen, för att jag köpte en farsdagspresent. Direkt började det att klia i händerna.....Och jag hittade mycket som jag borde köpa....konstigt det där.....men samtidigt så jäkla skönt att inte unna sig något....känslan av att sova bättre på natten och se skulderna minska...=)

Snart börjar My name is Earl....=)

3 kommentarer:

Life sa...

Stor klapp på axeln till dig för att du inte köpte något onödigt =)

Håller med dig om blommor. Det är verkligen lyx att få ha hemma på bordet.

Snart jul, kanske önska dig en morgonrock?

Lite mer peppvibbar till dig!
Kram

Anonym sa...

Bra jobbat! Vet precis vilken morronrock du pratar om. Har spanat in en som julklapp till min man. Som för övrigt fyller 40 år i jan så jag har samma dilemma som du.
Gick det bra med kaninen?

minna sa...

Tack life och sus! Det känns att jag har ändrat mig och nu börjar jag känna mig ganska positiv.
Jaa, lägger morgonrcken på julklappslistan=)
Det gick superbra med kaninen! Tusen tack för tipset sus...tog pyttelite först, sen vågade jag ta lite till och i söndags tog jag resten=)