onsdag 19 november 2008


Ett stort tack till alla er som peppar mig och kommer med goda råd! =)


Inatt kunde jag i allafall sova lugnt. Det är konstigt hur rädd man plötsligt blir för pengar. Jag kikar med jämna mellanrum på http://www.e24.se/ och andra ekonomisidor. Läser ofta andras bloggar osv. Kanske har jag gjort det för mycket...man blir ju inte direkt glad och positiv över alla dessa negativa nyheter på dessa sidor, så på den fronten ska jag tagga ner. Då får man sååå mycket mer kraft från alla bloggar, kloka ider och bra tips. Att starta den här bloggen var nog det bästa jag har gjort. Även om jag blir lockad av att köpa något så vågar jag inte pga då blir jag tvungen att rapportera mina snedsteg här....=)


I morse tog clinique tvålen och ansiktsvattnet slut. Jag köpte ju ett billigare alternativ förut från garnier men tyckte inte om det lika mycket. Nu har jag dock beslutat att använda slut på alla andra produkter från badrummet. Om det är något jag har mycket av som shopaholic så är det just tvålar, rengöring och smink. Och det skall tilläggas att jag brukar inte sminka mig till vardags. Jag har bara köpt för köpandets skull. Så nu jäklar skall alla burkar och krämer användas slut innan jag köper nytt. Vet att det kan vara lite farligt att blanda och ska kolla noga om att allt är okej bästföredatum mässigt! =) Men annars så får väl huden en coctail mix av en massa saker. Det borde väl vara bra? Att få en massa nyttiga saker? =)
Nu ska jag köpa dagens fonder!
Blir 50 kr amerikafonden, 50 kr kina fonden, 50 kr rysslandsfonden och 50 kr luxräntefonden.
Chansar lite mer idag=)

1 kommentar:

nonhosonno sa...

Ja man får mycket energi och motivation från andra bloggar, helt klart. Din är en av dem :) Keep up the good work.