måndag 6 april 2009

Till bufferten


Sonen bad mig att växla sina mynt idag till sedlar! Glatt tackade jag ja! Desto mer till kaffekannan (längste ner på bloggen fyller jag aktuell status för kaffekannan) Som för närvarande innehåller 680 kr i vackra guldmynt! =)

Stora colaflaskan är snart full med en kronor, femmor och 50 öringar! Jag orkar inte lyfta den längre!

Jag la in även 1000 kr till buffertkontot idag pga utebliven shopping förra veckan. April månad börjar bra. Har inte handlat något och frysen är fortfarande halvfull. Jag hoppas även på mindre räkningar denna månad. Bilarna fick sommardäck idag, hade tur som köpte nya sommardäck på rea förra hösten, precis innan det var dags för vinterdäck! Det är igentligen nu man ska köpa vinterdäck! Tömma däckhandlarens lager för pangpris=)

Nu får vi bara hoppas på fortsatt värme för inomhus är det varmt och skönt just nu! =)

2 kommentarer:

Sefo sa...

Tack för tipset! Det ska jag ta fasta på och kolla nya vinterdäck! =)

nonhosonno sa...

Gott med sommardäck :)