onsdag 14 januari 2009

Första jobbdagen med the secret!


Oj oj oj! Jag har gått omkring med ett fejk leende hela dagen och sagt till alla att vi ska få företaget på fötter! Att vi måste kämpa och ge järnet nu och inte duka undan när leverantörerna börjar jaga pengar! Bums några timmar senare kommer en leverantör och ger oss en fet bonus!!!


Alla tittade på alla och vi vart helt förvånade! Bonusen var så pass stor att vi kunde halvera skulden hos den leverantören som är vår huvudleverantör!!!


Jag har jobbat på idag som en idiot! Intalat mig själv att allt löser sig och att jag måste sluta oroa mig hela tiden!


Klockan 4 fick vi tillbaka en kund som vi trodde vi hade förlorat! =)


Så det är bara att tänka positivt nu hela tiden och sluta oroa sig ! Svårt men vi måste!


Nu ska jag fortsätta jobba och lyssna på bra musik för att få upp humöret ännu mera!!!
Och ni andra! Se filmen , man kan ladda ner den på deras hemsida!! Först kanske man tänker att äsch det där....men men man måste testa!

4 kommentarer:

admin sa...

och deras hemsida är? =o)

minna sa...

http://www.thesecret.tv/

Tror jag att det var! =)

Hemligheten är att ändra sin attityd och börja tänka positivt! Ändra sin livsinställning!

admin sa...

Är det inte där "law of attraction" kommer ifrån?

minna sa...

japp=)