lördag 16 januari 2010

Hårt slit

Idag har jag jobbat i 13 timmar! Jag är helt slut! Jag har dock ätit enligt viktklubb.se och följer reglerna slaviskt=) Det känns faktiskt bra att se hur mycket man äter och hur pass nyttigt man äter.
Små steg till förändring! =) Det gäller att behålla dom nya vanorna sedan=) Så nu tänker vi positivt. Jag ska jobba hela dagen i morgon också! Skönt att kunna extra jobba! =) (så att man slipper lån)
I veckan som kommer ska jag betala räkningar och gå igenom ekonomin ytterligare. Det gäller att inte ligga på latsidan.
Underbar lördag ?? Nåja det går framåt...En vacker dag sitter jag och njuter i paradiset...=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Keep up the good work. Jag har precis samma ambition att en gång kunna sitta i Paradiset (vart det nu är) och känna att det var värt att jobba några extra timmar.

//Calimero

Pengar och cash sa...

En vacker dag sitter vi i en bättre sits helt klart!

Lisbeth sa...

Njut av att jobba, eller rättare sagt njut av tanken på de pengar som är belöningen för ditt slit!