onsdag 4 september 2013

Gantoutlet

Jag får ofta frågan, "shoppar du inget idag". Nej faktiskt inte. Speciellt inte kläder. Jag har så mycket kläder från mitt gamla liv, så jag hinner inte ens slita ut dessa. Men i veckan har jag faktiskt handlat lite. Det blev en sväng till Norrtälje för att se Ostindiefararen, och samtidigt blev det ett besök på GANT outlet.
Där små fyndade jag en tröja på rea, -70 %! Sånt gillar jag. Mannen hittade en tröja han också. Det konstiga är att shoppingen är ingen drog längre, fick nästan skuldkänslor istället...Jag är botad!!!! =)
Har alltid gillat Gant, lagom pris och super kvalitet. Så ni som gillar det märket, det är värt att ta sig till Norrtälje. Nu hade dom jätte fina kläder...
Sonen köpte en hel del, han har sommarjobbat, och fyllde höstgarderoben....Han befinner sig i en ålder då det är viktigt att se bra ut.....tjejerna, spegeln och gymmet upptar en hel del från hans tid.....
Om man ändå vore ung och kunde börja om....

Hemmet känns luftig och skönt. Börjar se fint ut, och det konstiga är att jag genast trivs mycket bättre...

Har haft samtal med chefen, blivit erbjuden en administrativ tjänst, men tackat nej. Jag trivs på golvet. Chefen var mest orolig att jag skulle säga upp mig nu när jag ska studera och satsa mer på familjen. Men jag lugnande stackars chefen och sa att jag stormtrivdes på jobbet, att denne kunde känna sig lugn....
Jag behöver bara tid för eftertanke...




1 kommentar:

Spargrisens Mor sa...

Hej, så fantastiskt "duktig" du är! Jag gillar verkligen och stämmer in i dina resonemang. Jag försöker rensa i mitt/vårt hem, lite i sänder, och det tar en del tid. Som den "ekorre" jag är, så har jag något lite svårt att skiljas från tingen som jag samlat på mig. Men, när det är för många saker, för mycket omkring en, så njuter man ju inte! Däremot är det en njutning när man rensat - varje gång! Tack för dina trevliga inlägg. //MS