torsdag 10 december 2009

klockan tickar...

klockan tickar , men jag kämpar på....dag efter dag, timma efter timma....
Jag kämpar på med studierna och det är mycket slutprov så här dags innan året är slut....och jag jobbar nästan varje dag, inklusive helgerna!!!
Jag har haft med mig svarta boken överallt och det ger bra effekt. Jag har stenkoll.... ni får ursäkta att jag inte hinner att uppdatera, men jag helt enkelt inte haft tid när jag kommer hem så sent...
Jag älskar mitt nya jobb=) Det är det bästa jobbet jag har haft! Love it love it love it!!!!
Idag ångrar jag inte en enda sekund att jag slutade, jag känner mig så fri och harmonisk....
Nu är det inte långt kvar till mållinjen.....jag ska göra mitt bästa fast det blir väldigt tight! Fyyy skam den som ger sig=)

7 kommentarer:

Beatrice sa...

Vill bara ge dig en "stöttningskram" mitt i all din stress. Jag blir glad när du säger att du inte ångrar att du slutade på ditt gamla jobb. Harmoni och glädje är värt VÄLDIGT mycket. Pengar är inte allt, även om det är viktigt det också, till en viss gräns =)

Sköt om dig och hoppas ni får några lugna dagar i jul. Var rädd om dig och din fina familj.

Auri sacra fames sa...

Kämpa på, lycka till!

Pengar och cash sa...

Låter härligt att du trivs så bra på nya jobbet. Det är så det ska vara.

Hoppas du får en bra jul!

Sefo sa...

Nog för att jag saknar dina inlägg, men du har ju absolut den bästa ursäkten för att inte uppdatera! =)

Du kommer fixa det här, kämpa på och njut av att du trivs där du är i livet!

Ha det gott! =)

Anonym sa...

Bra jobbat! Kämpa på, du är en förebild för andra med samma problem!

Anonym sa...

Kämpa på! Vi är många som håller tummarna för dig!

svenskmillionaire sa...

Härligt att du har det bra och grymt att den svarta boken hjälper till. Själv har jag fört kassabok i över tio år och det har varit mycket bra.