torsdag 19 november 2009

En skänk från ovan

Tusen tack för allt pepp! Jag har varit sååå under isen! Helt knäckt! Tur som har jag haft jätte mycket extra jobb på det nya stället. Jag har jobbat många sena kvällar och alla helger! Detta gör att jag i princip får en bra lön denna månad!=)
Jag ska inte ge upp!
Och jag ska nå mitt årsmål!!=)
Positivt tänkande! Flera veckor kvar till nyår! Vem vet vad som kan hända!!! Och en sjukt bra sak var att vi fick i julklapp av föreningen en betalningsfri december månad!!! Det blir åtta tusen kronor mer till sparandet!!! Kan ni tänka er! Vilken extra bra hjälp! Resten ska jag klura ut. Jag vet inte varför det är så viktigt för mig att klara av årsmålet i år. Kanske för att jag för första gången i mitt liv ska hålla ett löfte till mig själv som jag vill hålla?? Det här är inte ett "jag ska gå ner 4 kilo före jul löfte" som ska brytas, det här ska inte bli en misslyckad diet eller ännu ett löfte till mig själv som jag aldrig håller! Jag har insett att mitt tio åriga mål blir för tufft kanske. Jag ska komma på en bättre plan för tio år framåt. Men i år är det så viktigt att jag håller mitt löfte!!! Jag har fått åtta tusen kronor som en skänk från himlen....vem vet vad mer mannen där uppe skänker? =)

Och tusen tusen tack för ert peppande!!!

3 kommentarer:

Herr K sa...

Visserligen är jag inte religiös, men förhoppningsvis skänker han dig ett välmående liv och framtidshopp! Å andra sidan skulle jag hellre hävda att det är din egen förtjänst, även om gratismånaden måste kännas som en skänk från ovan ;)

minna sa...

Vi får hoppas att gubben där uppe är snäll! =)

J sa...

Kör en julklappsfri jul kanske, mellan alla vuxna iaf?